Μεγαλύτερο πρόβλημα ο θόρυβος

image001Μεγάλη διαδικτυακή έρευνα πραγματοποίησε η ReviewPro, η οποία ανέλυσε περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια σχόλια πελατών για 5.683 ξενοδοχεία στους 20 σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς ανά τον κόσμο. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία sentiment analysis και τη βαθμολογία της online φήμης τους (Global Review Index -GRI), η έρευνα έδειξε πως ο θόρυβος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν οι πελάτες στα ξενοδοχεία. Τα παράπονα για τους ανελκυστήρες και οι άσχημες μυρωδιές βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα στον κατάλογο των παραπόνων.

Εκτός από την ανάλυση των αξιολογήσεων των καταγγελιών, η ReviewPro, κορυφαίος πάροχος online φήμης και στατιστικών των Social Media για την ξενοδοχειακή βιομηχανία, μελέτησε τα στοιχεία για να ανακαλύψει τις πόλεις με την καλύτερη συνολική φήμη, η οποία βασίζεται στα άμεσα σχόλια από καταναλωτές σε περισσότερες από 100 ιστοσελίδες, όπως τα TripAdvisor, Booking.com, Jalan και HolidayCheck.

Εκτός από το Κέηπ Τάουν στη Νότια Αφρική, ο θόρυβος είναι ένας από τους πέντε λόγους για κακές κριτικές στις υπόλοιπες 19 πόλεις, συγκεντρώνοντας περισσότερες αρνητικές αναφορές από οποιαδήποτε άλλη καταγγελία. Οι ανελκυστήρες των ξενοδοχείων ήταν η δεύτερη σημαντικότερη αιτία των παραπόνων, ακολουθούμενοι από τις αρνητικές αναφορές για άσχημες μυρωδιές. Αρνητικές αναφορές για συστήματα κλιματισμού και θέρμανσης εντοπίστηκαν σε διπλάσιο αριθμό κριτικών σε σύγκριση με κριτικές για προβληματική σύνδεση με το Internet.

Η ReviewPro στηρίχθηκε στην ανάλυση των 2.532.461 σχολίων των καταναλωτών που δημοσιεύθηκαν τους τελευταίους 12 μήνες για 5.683 ξενοδοχεία στις ακόλουθες πόλεις: Αθήνα, Μπανγκόκ, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κέηπ Τάουν, Δουβλίνο, Κωνσταντινούπολη, Λονδίνο, Λυών, Μαδρίτη, Μελβούρνη, Μέξικο, Μιλάνο, Μόσχα, Νέο Δελχί, Παρίσι, Ρώμη, Αγία Πετρούπολη και Σίδνεϊ.

Μεταξύ των εκφράσεων με την υψηλότερη βαθμολογία, η λέξη “σύγχρονο” εμφανίζεται στις κορυφαίες 5 θέσεις και για τις 20 πόλεις, ενώ ακολουθεί η “θέση του ξενοδοχείου” (17) και η “ταχύτητα εξυπηρέτησης” (13). Οι καταναλωτές επαινούν τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου τρεις φορές πιο συχνά από τη θέα του, σύμφωνα με την ανάλυση.

Οι πόλεις με τη μεγαλύτερη online φήμη

Η έρευνα της ReviewPro προσδιόρισε τις πόλεις που έχουν ξενοδοχεία με τη μέση καλύτερη βαθμολογία, σύμφωνα με τον Global Review Index, τη βαθμολογία της online φήμης, η οποία υπολογίζει το μέσο όρο βαθμολογίας ενός ξενοδοχείου ή μιας αλυσίδας τη δεδομένη χρονική περίοδο. Λαμβάνοντας υπόψη σχόλια του τελευταίου έτους, το Κέηπ Τάουν βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης με μέσο όρο GRI 86%. Οι υπόλοιπες θέσεις της κορυφαίας πεντάδας καταλαμβάνονται από τις Μελβούρνη, Αγία Πετρούπολη, Σίδνεϊ και στις χαμηλότερες θέσεις της λίστας βρίσκονται το Λονδίνο, η Ρώμη, το Νέο Δελχί, οι Βρυξέλλες και το Παρίσι.

Η πόλη με τον μεγαλύτερο αριθμό σχολίων για τα ξενοδοχεία της μεταξύ των 20 προορισμών που αναλύθηκαν από τη ReviewPro είναι το Σίδνεϊ, με 838 κριτικές επισκεπτών ανά ξενοδοχείο, ενώ το Νέο Δελχί έχει τη χαμηλότερη αναλογία με μόλις 125 σχόλια ανά κατάλυμμα.

Global Review Index για 20 προορισμούς παγκοσμίως
Πόλη – GRI
Κέιπ Τάουν: 86%
Μελβούρνη: 84,4%
Αγία Πετρούπολη: 82,9%
Σίδνεϊ: 82,2%
Δουβλίνο: 81,6%
Αθήνα: 81,3%
Βαρκελώνη: 81%
Βερολίνο: 80,7%
Μαδρίτη: 80,7%
Πόλη του Μεξικού: 80,1%
Κωνσταντινούπολη: 79,6%
Μόσχα: 78,9%
Λυών: 78,6%
Μπανγκόκ: 78,4%
Μιλάνο: 77,8%
Λονδίνο: 77,6%
Ρώμη: 77,6%
Νέο Δελχί: 77,3%
Βρυξέλλες: 77,2%

 

Πηγή : www.driveandtravel.gr

By | 2013-10-11T20:14:35+02:00 October 11th, 2013|Categories: Γενικά, Ηχομόνωση|Tags: |0 Comments

Leave A Comment