Το φθινόπωρο αναμένεται η δημοπράτηση του έργου ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου

news_13079_1_bgΤο φθινόπωρο αναμένεται η δημοπράτηση του έργου ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτο Σιμόπουλο, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι οι πόροι έχουν εξασφαλιστεί.

Μιλώντας στη ΝΕΡΙΤ, ο κ. Σιμόπουλος ανέφερε ότι «πρόκειται για ένα έργο πνοής στην Αττική. Ξαναβάζουμε ουσιαστικά την πόλη στο πάρκο και το πάρκο στη θάλασσα», προσθέτοντας πως «είναι ένα έργο, το οποίο θα δημοπρατηθεί το φθινόπωρο, έργο που έρχεται ως αποτέλεσμα της συνεργασίας τριών υπουργείων, του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Περιβάλλοντος και του υπουργείου Υποδομών, ενώ στη χρηματοδότηση συμμετέχει και η Περιφέρεια».
Σύμφωνα με τον κ. Σιμόπουλο, «έχουν εξασφαλιστεί οι πόροι. Στο καινούριο χρηματοδοτικό πλαίσιο θα ενταχθεί το έργο» και «πιστεύουμε ότι θα έχουμε εργολάβο τον Μάιο. Η κατασκευή θα διαρκέσει περίπου τρία χρόνια».
Στη σχεδιαζόμενη ανάπλαση,«μεταφέρουμε τη Λεωφόρο Ποσειδώνος κατά ενενήντα μέτρα προς τον νότο» είπε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, ενώ «εκτός από την υπογειοποίηση, η οποία πάνω θα έχει ένα πάρκο, θα κάνουμε επίσης και σημαντικό αντιπλημμυρικό έργο».
Στο έργο προβλέπονται «δύο εγκάρσια μονοπάτια και πέντε κάθετα, που ουσιαστικά θα ενώνουν το παραλιακό μέτωπο των δήμων Καλλιθέας και Μοσχάτου με τη θάλασσα» και παράλληλα «η άρδευση θα γίνεται από τον Κηφισό, με ένα τριτοβάθμιο σύστημα επεξεργασίας. Και στον Ιλισό θα γίνει εκβάθυνση από ενάμισι έως τρία μέτρα, λύνοντας και εκεί ένα περιβαλλοντικό πρόβλημα, το οποίο υπάρχει» εξήγησε ο κ. Σιμόπουλος.
Το επόμενο διάστημα «θα υπάρξουν και άλλες δύο παρεμβάσεις σημαντικές. Μην ξεχνάμε την ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου, η οποία και αυτή προγραμματίζεται να δημοπρατηθεί το φθινόπωρο και βέβαια τη γραμμή 4 του μετρό. Είναι τρεις πολύ σημαντικές παρεμβάσεις για την Αττική, έργα πνοής, έργα που έχουν ανάγκη οι πολίτες της Αττικής», κατέληξε ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων.
By | 2014-08-27T14:15:09+02:00 August 28th, 2014|Categories: Γενικά|Tags: , , |0 Comments

Leave A Comment