Τι θα περιλαμβάνει το έργο στο Καστέλι που θα κοστίσει 1,5 δισ. ευρώ

Τι θα περιλαμβάνει το έργο στο Καστέλι που θα κοστίσει 1,5 δισ. ευρώΟ νέος αερολιμένας επίσης θα περιλαμβάνει:

Πέντε τουλάχιστον Σταθερές Θέσεις (Γέφυρες Επιβίβασης) τύπου Multiple Aircraft Ramp System (MARS), οι οποίες δέχονται έως και δέκα αεροσκάφη για ταυτόχρονη εξυπηρέτηση.
Είκοσι πέντε κατ’ ελάχιστον επιπλέον Θέσεις Στάθμευσης στην Πίστα, με δυνατότητα Αυτόνομης Προσέγγισης και Απομάκρυνσης, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών για κάθε Θέση Στάθμευσης.
Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με σύγχρονο σύστημα αεροβοηθημάτων.
Αστυνομικό Σταθμό, δύο Πυροσβεστικούς Σταθμούς, Ιατρικές Εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις και εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών.
Χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα κατ’ ελάχιστον οκτακοσίων οχημάτων, χώρους αναμονής για κατ’ ελάχιστον πενήντα τουριστικών λεωφορείων, εκατόν πενήντα ταξί και είκοσι μίνι βαν ξενοδοχείων και θέσεις στάθμευσης για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πλήρες οδικό δίκτυο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση εντός του Αεροδρομίου.
Επίσης, ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Αποβλήτων, το οποίο περιλαμβάνει Σύστημα Βιολογικού Καθαρισμού που θα δέχεται τα λύματα του Αεροδρομίου, καθώς και των γειτονικών οικισμών.
Αντιπλημμυρική Προστασία και Αποχέτευση Όμβριων Υδάτων.
Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Πρόβλεψη εμπορικής ζώνης 400 στρ. για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων στην ευρύτερη περιοχή του Αεροδρομίου.

Στο αντικείμενο της Σύμβασης Παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους περίπου 18 χλμ, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του Νέου Αεροδρομίου Καστελίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου.
Για τη σύνδεση με το ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους περίπου 6 χλμ., διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το Αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο-Αρκαλοχώρι-Βιάννος.

O σχεδιασμός του νέου διεθνούς αερολιμένα, υπερκαλύπτει τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές όσον αφορά την προσβασιμότητα, τη λειτουργικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης.
Ενδεικτικά αναφέρονται: Διάδρομος προσαπογειώσεων μήκους 3.200 μ. (με δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μ. εφόσον απαιτηθεί στο μέλλον). Βιοκλιματικό κτίριο αεροσταθμού. Ταινιόδρομοι για όλους τους επιβάτες όταν οι αποστάσεις υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο μήκος. Πρόβλεψη περιοχής 400 στρεμμάτων για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων. Σκιασμένοι χώροι στάθμευσης οχημάτων εντός του αεροδρομίου.

Πηγή : www.ered.gr

Leave A Comment